Silverado EV Forum banner
141 - 160 of 204 Posts
Właśnie dostałem potwierdzenie, że kontroler zawieszenia zepsuł się. Wymieniają go w ramach gwarancji. Dealer był w porządku.
Te moduły są zbyt wrażliwe. Mam przyjaciela, któremu aktualizowano moduły w jego vistiq i jeden z modułów również się zepsuł. 30 dni później samochód nadal jest u dealera, czekając na część :/
 
te moduły są zbyt wrażliwe. Mam przyjaciela, któremu aktualizowali moduły w jego vistiq i jeden z modułów również się zepsuł. 30 dni później samochód nadal jest u dealera, czekając na część :/
Mój części przybędą w poniedziałek, dzięki Bogu. Ale nie obwiniam dealerów za to, że boją się to robić. Najnowszy Tesla Model Y otrzymuje 1 aktualizację co 1-2 tygodnie. Zrobili aktualizacje NUDNYMI. Fakt, że jest to przemyślenie samochodu od podstaw przez GM i nadal ma 50 modułów, które wymagają indywidualnej aktualizacji i mogą się zepsuć bez powodu, jest żałosny.
 
Mój Silverado RST z 2024 roku jest obecnie w warsztacie i wielokrotnie powtarza się mi, że jest już „aktualny”. Nie mogą jednak znaleźć dla niego żadnej aktualizacji. Udostępniłem filmy z YouTube i te fora, ale żadna aktualizacja nie została dostarczona. Czy macie jakiś pomysł, jak sobie z tym poradzić?
W przypadku wszystkich aktualizacji oprogramowania (w tym Sidewinder), jeśli Twój samochód jest nadal objęty gwarancją od zderzaka do zderzaka, VWP musi być wykonane na żądanie i w każdym innym czasie, gdy pojazd jest serwisowany. Bezpłatnie. Wydrukuj biuletyn 24-NA-143 i uprzejmie, z szacunkiem przedstaw go swojemu doradcy serwisowemu, jeśli napotkasz opór.
 
Dla aktualizacji oprogramowania, jeśli Twój samochód jest nadal objęty gwarancją od zderzaka do zderzaka, VWP musi zostać wykonane na żądanie i w każdym innym czasie, gdy pojazd jest serwisowany. Za darmo. Wydrukuj biuletyn 24-NA-143 i uprzejmie, z szacunkiem przedstaw go swojemu doradcy serwisowemu, jeśli napotkasz opór.
Próbowałem tego, zrobią to tylko wtedy, gdy wyjdzie nowy TSB instruujący ich do zrobienia tego samego.
 
Próbowałem tego, zrobią to tylko wtedy, gdy wyjdzie nowy TSB instruujący ich do tego samego.
W takim razie musisz znaleźć innego dealera. Ja na przykład mam umówioną wizytę u mojego drugiego dealera, aby we wtorek to zrobić.

Szkoda. GM powinien być znacznie, ZNACZNIE jaśniejszy w tej kwestii dla swojej bazy dealerów.
 
Próbowałem tego, zrobią to tylko wtedy, gdy wyjdzie nowy TSB, instruujący ich do tego samego.
To problem Doradcy Serwisowego, omijaj ich, zdobądź ich kierownika lub technika, aby ci pomogli, lub skarż się bezpośrednio do centrali GM, że dealer odmawia wykonania pracy i powinni pomóc.
 
W przypadku wszelkich aktualizacji oprogramowania, jeśli Twój samochód ciężarowy jest nadal objęty gwarancją od zderzaka do zderzaka, VWP musi zostać wykonane na żądanie i za każdym razem, gdy Twój pojazd jest serwisowany. Za darmo. Wydrukuj biuletyn 24-NA-143 i uprzejmie, z szacunkiem przedstaw go swojemu doradcy serwisowemu, jeśli napotkasz opór.
To prawda. Zabieram mój pojazd w środę tylko na aktualizację i powiedziano mi, że jest bezpłatna, ponieważ jest jeszcze na gwarancji.
 
GM jest jasne i wysyła regularne e-maile przez tech connect i zaplecze biurowe na ten temat, ale myślę, że wielu kierowników serwisu nie nadąża.
Jeśli dealerzy nie zachowują się tak, jak chce tego GM, GM musi znaleźć lepszą marchewkę, aby zapewnić, że tak zrobią.

Nie zrozum mnie źle, to wina obu stron, ale tylko jedna naprawdę ma w tym interes. Chyba że jest to tak skonstruowane, aby celowo zniechęcać ludzi do otrzymywania aktualizacji. To mogłoby być jeszcze bardziej podstępne.
 
GM nie jest odpowiedzialne za dealerów, mogą oni zapewnić przewodniki i szkolenia, ale nie mogą wszystkiego nadzorować. Jeśli klienci napotkają problemy, muszą skontaktować się z GM, aby zostali o nich poinformowani i mogli je naprawić.
 
  • Like
Reactions: flyinglow
Będziesz musiał znaleźć innego dealera. Ja na przykład mam umówioną wizytę u mojego drugiego, aby to zostało wykonane we wtorek.

Słabo. GM powinien być o wiele, WIELE jaśniejszy w tej kwestii dla swojej bazy dealerów.
W 100% jest to problem GM, a nie dealera.

Jeśli otrzymujesz stałą opłatę za modernizację, która prawdopodobnie uszkodzi niektóre trudno dostępne moduły, co spowoduje, że będziesz musiał trzymać samochód i denerwować klienta lub dać mu samochód zastępczy, również będziesz niechętny do jego aktualizacji. Dopóki problem nie zostanie rozwiązany, GM powinien albo wysyłać mobilnych przedstawicieli, albo wyposażyć dealerów w części, które często ulegają awarii.

Przynajmniej powinni wydawać dobrowolne TSB, formalne aktualizacje.
 
100%, to jest problem GM, a nie dealera.

Jeśli otrzymujesz stałą opłatę za wykonanie aktualizacji, która prawdopodobnie uszkodzi niektóre trudno dostępne moduły, co spowoduje, że będziesz musiał zatrzymać samochód i zirytować klienta lub dać mu samochód zastępczy, będziesz niechętny do jego aktualizacji. Dopóki problem nie zostanie rozwiązany, GM powinien albo wysłać mobilnych przedstawicieli, albo wyposażyć dealerów w części, które często ulegają awarii.

Przynajmniej powinni wydawać dobrowolne biuletyny serwisowe (TSB) dotyczące aktualizacji.
Aktualizacje są objęte jednym biuletynem serwisowym (TSB)... wszelkie prace gwarancyjne są pokrywane stałymi opłatami. Nie ma potrzeby innych biuletynów serwisowych, chyba że wystąpią szczególne okoliczności. Rzadko kiedy moduły ulegają uszkodzeniu, chyba że wystąpił już problem podstawowy lub nie przestrzegano kroków.
 
Przestrzegaj sformułowania TSB. Mówi, że należy wykonać programowanie całego pojazdu, gdy pojazd jest „w serwisie”. Otrzymujesz jedną bezpłatną usługę rotacji opon. Zaplanuj rotację opon, poproś o wykonanie procedury programowania całego pojazdu, a także USB TDU. Jeśli doradca serwisowy powie, że nie ma aktualizacji, poproś o rozmowę z technikiem lub kierownikiem serwisu.

Dla tych, którzy nie mają nic przeciwko czekaniu, wkrótce pojawi się to przez OTA.

 
Dziękujemy za komentarze, że aktualizacja OTA GM pojawi się wkrótce.

Czy te opóźnienia oprogramowania GM są zaprojektowane tak, aby ludzie kupowali SPS2 i subskrypcje?

Ten wątek pokazuje, jak zdezorganizowane są GM i dealerzy GM, że nie mogą przeprowadzić tych aktualizacji i być może "ucegli" kilka pojazdów elektrycznych po drodze, co sprawia, że wahają się, odmawiając aktualizacji na żądanie.
Coś tu jest nie tak, czy GM nie wynagradza odpowiednio dealerów GM za ich czas poświęcony na gwarancję i VWP? i uwzględnia powtarzające się i nieudane próby aktualizacji modułów... !!!

GM musi naprawić to dawno przeterminowane fiasko aktualizacji OTA.
Czy GM wyciągnął jakieś wnioski? tj. pojazd zdefiniowany przez oprogramowanie koncentruje się na samym oprogramowaniu i jest ono opakowane sprzętem, który działa bezbłędnie z oprogramowaniem.
A nie budowanie pojazdów elektrycznych z części z złomowisk OEM, które czasami nie współpracują z innymi modułami w pojeździe, i niekompetentnych OEM, którzy nie nadążają z aktualizacją swojego oprogramowania, aby działało bezbłędnie z resztą pojazdu elektrycznego...

Zastanawiam się, czy Tesla i Rivian osiągnęły ten poziom dojrzałości lata temu... ale GM również od dawna buduje pojazdy elektryczne -

Co GM może tutaj poprawić? Aby odnieść sukces w tej podróży z pojazdami zdefiniowanymi przez oprogramowanie?
 
Moim osobistym zdaniem zdecydowana, zdecydowana większość właścicieli pojazdów elektrycznych/spalinowych nie dba o najnowsze/najlepsze aktualizacje oprogramowania, ale... po prostu jeździ swoimi pojazdami, dopóki/chyba że coś się stanie/nie pójdzie nie tak, a potem aktualizuje... być może. Nawet jako nerd od oprogramowania/statystyk, tak naprawdę nie zależy mi na posiadaniu najnowszych rzeczy, chyba że naprawiają coś, czego osobiście potrzebowałem (PowerBase, patrzę na ciebie). Zawsze będą jednak ludzie typu "iPhone", którzy muszą mieć absolutnie najnowsze rzeczy. Wydaje się to stresującym, pełnym lęku sposobem życia, ale oczywiście każdy ma swoje własne zdanie.
 
Dzięki za komentarze, że aktualizacja GM OTA nadejdzie wkrótce.

Czy te opóźnienia oprogramowania GM są zaprojektowane tak, aby ludzie kupowali SPS2 i subskrypcje?

Ten wątek pokazuje, jak zdezorganizowane są GM i dealerzy GM, że nie mogą przeprowadzić tych aktualizacji i być może uszkodzili kilka pojazdów elektrycznych po drodze, co sprawia, że wahają się, odmawiając aktualizacji na żądanie.
Coś tu jest nie tak, czy GM nie wynagradza odpowiednio dealerów GM za ich czas poświęcony na gwarancję i VWP? I uwzględnia powtarzające się i nieudane próby aktualizacji modułów... !!!

GM musi naprawić to dawno zapomniane fiasko aktualizacji OTA.
Czy GM wyciągnął jakieś wnioski? Tzn. pojazd zaprojektowany w oparciu o oprogramowanie koncentruje się na samym oprogramowaniu i jest ono opakowane sprzętem, który działa bezbłędnie z oprogramowaniem.
A nie zbudowali pojazdu elektrycznego z części z złomowisk OEM, które czasami nie działają z innymi modułami w pojeździe, i niekompetentnych producentów OEM, którzy nie nadążają z aktualizacją swojego oprogramowania, aby działało bezbłędnie z resztą pojazdu elektrycznego ...

Zastanawiam się, czy Tesla i Rivian osiągnęły ten poziom dojrzałości lata temu... ale GM również od dawna buduje pojazdy elektryczne -

Co GM może tutaj poprawić? Aby odnieść sukces w tej podróży Software Defined Vehicle?
Mogę tylko spekulować na temat powodów GM. Aktualizacje OTA, ponieważ są wykonywane przez OTA, mają potencjał powodowania znacznie większych problemów. Dlatego prawdopodobnie przeprowadzają dodatkową należytą staranność w zakresie walidacji przed wypchnięciem OTA. Oczywiście postrzeganie, że modele z 2026 roku mają funkcje, których nie mają poprzednie modele, nie szkodzi sprzedaży... ale prawdopodobnie jest to po prostu fakt, że OTAs wymagają czasu. Pamiętaj również, że jeśli moduł zostanie uszkodzony przez OTA, pojazd nie jest jeszcze u dealera... trzeba by go odholować, co generuje dodatkowe koszty i niedogodności dla klienta.

TLDR... moja spekulacja... GM jest konserwatywny w kwestii OTA.
 
Ci, którym nie przeszkadza trochę poczekać, wkrótce otrzymają to przez OTA.

Dobre wieści, chociaż link mi nie działa.
 
Działało kilka godzin temu.
 
Co GM może tutaj poprawić? aby odnieść sukces w tej podróży pojazdów definiowanych programowo?
Mogliby przestać używać modułów stron trzecich z zastrzeżonym oprogramowaniem stron trzecich w każdym z nich.

Nazywa się to pionową integracją oprogramowania w pojeździe. Ale GM nie jest w stanie dokonać takiej zmiany w mniej niż dekadę. Wiedzą, że muszą to zrobić od prawie dekady, ale boją się zerwać plaster. I wpływa to na klientów, ponieważ każda zmiana oprogramowania wydaje się operacją na otwartym sercu.
 
you do not need a techline connect subscription, only need the SPS2.

turn off wifi, wired connection, Disable AV, run as admin, make sure no other USB devices are plugged into the PC.
Zapomniałeś o zaleceniu umieszczenia czterolistnej koniczyny po lewej i prawej stronie deski rozdzielczej, a także jednej dokładnie na środku deski rozdzielczej przed rozpoczęciem aktualizacji. Upewnij się, że cztery liście są idealnie wyrównane z północnym biegunem magnetycznym w Twojej okolicy. Nie jest złym zwyczajem parkowanie pojazdu przodem do północnego bieguna magnetycznego. ;)
 
141 - 160 of 204 Posts