Dziękujemy za komentarze, że aktualizacja OTA GM pojawi się wkrótce.
Czy te opóźnienia oprogramowania GM są zaprojektowane tak, aby ludzie kupowali SPS2 i subskrypcje?
Ten wątek pokazuje, jak zdezorganizowane są GM i dealerzy GM, że nie mogą przeprowadzić tych aktualizacji i być może "ucegli" kilka pojazdów elektrycznych po drodze, co sprawia, że wahają się, odmawiając aktualizacji na żądanie.
Coś tu jest nie tak, czy GM nie wynagradza odpowiednio dealerów GM za ich czas poświęcony na gwarancję i VWP? i uwzględnia powtarzające się i nieudane próby aktualizacji modułów... !!!
GM musi naprawić to dawno przeterminowane fiasko aktualizacji OTA.
Czy GM wyciągnął jakieś wnioski? tj. pojazd zdefiniowany przez oprogramowanie koncentruje się na samym oprogramowaniu i jest ono opakowane sprzętem, który działa bezbłędnie z oprogramowaniem.
A nie budowanie pojazdów elektrycznych z części z złomowisk OEM, które czasami nie współpracują z innymi modułami w pojeździe, i niekompetentnych OEM, którzy nie nadążają z aktualizacją swojego oprogramowania, aby działało bezbłędnie z resztą pojazdu elektrycznego...
Zastanawiam się, czy Tesla i Rivian osiągnęły ten poziom dojrzałości lata temu... ale GM również od dawna buduje pojazdy elektryczne -
Co GM może tutaj poprawić? Aby odnieść sukces w tej podróży z pojazdami zdefiniowanymi przez oprogramowanie?