Silverado EV Forum banner

Snelheidslimiet geluidssignaal

1.9K views 8 replies 5 participants last post by  Andy  
#1 ·
Hallo allemaal,

Kan iemand mij laten weten hoe ik de beltoon kan uitschakelen wanneer ik een snelheidslimiet overschrijd? Het heeft me vorige week zo geërgerd, maar ik kan geen manier vinden om het uit te schakelen. Het grappige is dat het er niet was toen ik de truck een maand geleden kreeg. En toen begon het plotseling ongeveer een week of zo geleden.

Let op: ik heb 4WT, geen RST. De GM-documentatie is helemaal niet nuttig, omdat deze alleen uitlegt hoe je het kunt uitschakelen voor de RST-versie.

#2 ·
Hoi allemaal,

Kan iemand me laten weten hoe ik de beltoon kan uitschakelen als ik een snelheidslimiet overschrijd? Het heeft me vorige week zo geërgerd, maar ik kan geen manier vinden om het uit te schakelen. Het grappige is dat het er niet was toen ik de truck een maand geleden kreeg. En toen begon het plotseling ongeveer een week geleden.

Let op: ik heb 4WT, geen RST. De GM-documentatie is helemaal niet nuttig, omdat het alleen uitlegt hoe je het kunt uitschakelen voor de RST-versie.
Ik heb geen snelheidsbel, (3WT)? Wat een geweldige zaak is. Mijn straat in de buurt toont een limiet van 65 mph 🤔

Tenzij het al was uitgeschakeld.

#4 ·
Ja, dat is raar. In het begin had ik ook geen geluid. Toen speelde ik met de instellingen, inclusief enkele veiligheidsinstellingen, en waarschijnlijk begon het geluid na een van mijn wijzigingen. Ik zal proberen alle veiligheidsfuncties uit te schakelen en te kijken hoe het gaat. Als het niet helpt, ga ik naar de dealer, hoewel ik betwijfel of ze zullen helpen, ze hebben geen flauw idee van de truck :( Toen ik hem ophaalde, wist ik meer over de auto dan de verkoper.

#6 ·
Er is een snelheidslimietinstelling die je kunt programmeren en ik denk dat je in de tienerchauffeursmodus kunt instellen dat deze maximaal de snelheidslimietborden van de vrachtwagen weergeeft.
Helaas zijn snelheidsbegrenzer en snelheidslimietgeluid 2 verschillende instellingen. Ik heb al met verschillende snelheidsbegrenzerinstellingen gespeeld, maar het geluid gaat nooit weg.

Wat de tienerstand betreft - goed idee, ik zal het bekijken.

#7 ·
Hier is hoe je het kunt oplossen, voor het geval het iemand helpt, want ik heb hier letterlijk meerdere dagen aan besteed:

Ga naar de Instellingen -> Display -> Instrumentenpaneel en tik vervolgens op de Verkeersbordherkenning. Dan zie je het volgende venster met extra bedieningselementen.
Image

Ik zou de verdomde UI-ontwerper die besloot om de beltoonbediening hier te plaatsen, graag wurgen.

#8 ·
Hallo. Ik ben benieuwd naar de tienerbestuurdersmodus? Is het mogelijk om een algemene maximumsnelheid in te stellen, ongeacht welke verkeersborden dit aangeven? En is deze tienerstand vergrendeld met een code, zodat niet iedereen deze kan wijzigen?

#9 ·
Hallo daar. Ik heb de tienerbestuurdersmodus niet getest, maar ik heb de snelheidsbegrenzermodus wel getest en je kunt een maximumlimiet instellen, ongeacht wat de verkeersborden je vertellen. Dus ik veronderstel dat je dat ook in de tienerstand zou moeten kunnen doen, want toen ik ernaar keek, had het een heleboel instellingen.

Wat betreft het vergrendelen - ja, de tienerbestuurdersmodus vereist dat je een pincode instelt. De pincode is 4 of 6 cijfers, ik weet het niet meer, dus niet zo sterk. Maar het duurt wel even om te kraken als je toch een willekeurig nummer instelt.